Saturday, January 23, 2010

Salam Ulangtahun ke-25 !!

Assalamualaikum wbt..

Hari ni 23hb January 2010... Maka, genaplah usia kakak saya yang sulung (memg sorang ni je pun kakak saya.he~) 25tahun.. Fuh, terasa dah tua plak bila tengok nombor 25 tu.. Kak, jangan marah yer..

Jadi sempena tarikh ni, saya nak ucapkan selamat ulangtahun kelahiran yang ke-25 pada kakak.. Kalu semua nak tahu, saya orang pertama taw wish birthday kakak.. Tepat2 jer azan maghrib masuk, saya dah wish..Hahaha, gembiranya jd org pertama..ikut Islam, stp hari bermula dengan maghrib kan..that's why la saya tunggu azan maghrib..


Myspace Bubbles Note Generator


Saya doakan usia kakak akan diberkati Allah dengan keimanan dan ketaqwaan..moga2 murah rezeki..

Hm, elok la saya memperkenalkan kakak saya kepada semua yer.. Nama kakak saya Nurul Mukminah binti Yusof. Dah kahwin dengan Mohd Najmul Khairi. Kakak saya dulu blaja kat UUM, abang long plak blaja kat DQ n UIAM..Saya la jambatannya..Hehe, terperasan plak..

Ni kakak dan abang long..baru jer kahwin, xde baby lagi time nih..


Mereka skrg dah ada 2 orang 'buah cinta'..Syifa' dan Najwa..Kakak saya sangat baik orangnya.. Bila saya balik umah mak, kakak selalu layan saya dgn baik. Very welcoming n buatkan saya tak segan makan dan lepak2. Terharunya saya... Kakak juga sangat bertanggungjawab tentang adik beradik kami yg 11orang semuanya n juga tentang hal2 family kami... Tapi she's very sensitive, nak nangis je keje...Heheheh...OOpps, sangat tabah juga mendidik anak2 dan mengandung saat jauh dari suami...


Ini 'buah cinta' kakak dan abang long...syifa' dan najwa..


Sebenarnya, saya dah tempah satu hadiah special untuk kakak..Tapi, tetiba ejen jualan tu cakap, hadiah yg saya tempah dah habis stok...Waaaaaaaaaaaa, sedihnyee... Maaf yer, kak... (Tapi aku tak janji laa nak beli hadiah lain taw. Hahaha..)

Selain tu, saya juga nak ucapkan tahniah kat mak dan ayah saya yang berjaya kandungkan dan lahirkan (khas untuk mak) dan didik seorang anak yang solehah macam kakak.. Tentu mak n ayah sayang sangat kat kakak sbb kakak anak sulung. Org kata, anak sulung ni tak sama 'nilai'nya ngan yang lain. Special taw, buah cinta pertama..huhuhu..

Mak dan ayah bersama 'buah-buah cinta' meraka berdua..hehe


OK, salam sayang untuk semua yer..

Wassalam.

1 comments:

  1. salam..ni kakak ni..sayang mu..time kasih erk..suka sangat mu dedicate special entri untuk aku..terharu sangat aku rasa..betullah kata mu..bila sebut 25 tahun, rasa macam dah tua sangat dah..doakan aku ye..moga terus istiqomah di jalanNya..

    erm, istilah 'aku/mu' ni adlh panggilan manja kami adik beradik..dgr bunyi cam kasar je..tapi kami rasa lebih mesra camtu..huhu..ghanu kito tu..tak gitu imran?erm, imran ngan ayah lah satu2 nye org ghanu dalam family kami..

    berbalik plak pada topik sebenar kita..hehe..aku menunggu hadiah darimu, adinda ku tersayang lagi tercinta lagi tercomel..

    oklah..makin banyak tulis nnt, makin mengarut kakak mu ni..oklah..sayang mu..wassalam..

    KAKAK MU YANG CUTE, NURUL MUKMINAH YUSOF..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...