Wednesday, November 24, 2010

Syarahan Perdana & Kenangan Lama Saya

Assalamualaikum wbt..



Saya sekadar nak hebah2kan kedatangan SHEIKH PROFESSOR DR. MOHAMMAD SAID RAMADHAN AL-BOUTI ke Malaysia dari 28 November 2010 sehingga 1 Disember 2010. Beliau ke Malaysia diiringi oleh anaknya, Dr. Tawfik Ramadhan.

Syarahan perdana di atas adalah antara program yg disusun untuk beliau yang dibuka untuk kehadiran masyarakat umum. Jadi sama2lah kite manfaatkan peluang yang ada..

Program ni dianjurkan oleh PERSATUAN ULAMA MALAYSIA cawangan selangor..Pengerusinya ialah Ustaz Zamri Shapik...



Takde dah gambar ustaz nak taruk sini..amik kat web PUMSEL jer ni..



Beliau dahulu ialah ketua HEP di Darul Quran JAKIM, sebelum bertukar ke JAKIM. Sangat seronok dapat berguru dan punyai murabbi yang murshid macam ustaz. Beliau sangat mesra dan memahami anak2 muridnya. Menjadikan kami tak segan silu berkongsi masalah dan merujuk pada ustaz.

Yang paling saya terhutang budi ialah, ustaz lah yang jadi jambatan antara saya dan suami before kami nikah dahulu. Ustaz rajin bagi panduan, ingatan dan menggalakkan kami segera bernikah. Yg lucunya, ustaz akan korek hal2 kami dari saya... dan skrg saya dah nikah 3 tahun lbh ngan abang, n bakal menimang cahaya mata kedua.. Tentu ustaz happy ngan kehadiran bakal cucu kedua dari kami...huhuhu...saya ni mengenang kisah2 lama plak...

OK, sila hebah2kan program di atas yer kawan2...

Tq, wassalam.

2 comments:

  1. sweet nya kisah di sebalik tabir....hihih

    ReplyDelete
  2. ustaz ni memang best!..hehe

    mabruk nurul! dapat baby boy.. dah ad geng la iffah pasni. semoga semuanya dalam keadaan sihat.. ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...