Tuesday, December 21, 2010

Contest Si Manjaku Comel

ssalamualaikum..

Baru2 ni saya ditag oleh Ibu Damia n Ummi Sofiya untuk join contest Si Manjaku Comel.. Sincesaya free skrg, saya pun join la contest ni..(^-^)...aci tak kalu letak dua gambar?..satu gambar Iffah, n satu lagi gambar Izzu...hehehe..

Contestnya seperti berikut yer..




Syarat-syaratnya:

1- jadi follower blog Masyimalo Heart nie..(dah follow)

2- anda mempunyai blog sendiri...(ini blog saya)

3- buat satu entry berkenaan contest si manjaku comel ni dan sertakan gamba Si comel anda yang paling comelll skalik..(sedang buat ni)

4- tampalkan banner kat atas tue kat side bar dan entry korang...(dah)

5- last sekali tinggalkan link entry korang kat comment entry ni...(dah)

6. Yang buleh join baby dari baru lahir hingga 6 tahun...(ada 2 orang)

7. tag rakan2 anda 5 org...

saya nak tag...ummi syifa, ummu uwais, mama balqis, ummu auni, ummi wafiy

tarikh tutup:
25 December 2010 230pm


Ini 2 orang cahaya mata saya...

Nama: Izzul Islam bin Mohammad Imran
Umur: 3 minggu 4 hari


Nama: Iffah Mardhiyyah binti Mohammad Imran
Umur: 2 tahun 4 bulan 4 hari

2 comments:

  1. comellllll nyer budak berkasut pink itu..(^0^)

    ReplyDelete
  2. Hehe...kak asma memg suke tgk kasut kan..hari tu komen kasut nurul ngan yan..he3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...